- تـشـکـیـل قـرارگـاه نـظـارت بـر بـازار در بـازرسـی کـل اسـتـان مرکـزی/بازدید میدانی هیاتهای بازرسی 04/04/03
- بازدید بازرس کل قضایی استان مرکزی از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند/ بررسی مشکلات اقتصادی و مسائل زیستمحیطی پالایشگاه 04/02/14
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان مرکزی از دستگاههای خدماترسان شهرستان کمیجان 04/01/31
- بازدید بازرسکل استان مرکزی از سردخانه ۱۴۰۰ تنی هیمالیا شهرک صنعتی خیرآباد و میدان مرکزی میوه و ترهبار شهر اراک 03/12/28
- پیگیری مشکلات بیمهای تامین اجتماعی شرکتهای بزرگ صنعتی استان در بازرسی کل استان مرکزی 03/12/27
- بازدید بازرس کل استان مرکزی از پروژه کوی کوثر اراک/برخورد با ترک فعل مدیران درباره مشکلات کوی کوثر 03/12/27
- بازدید بازرس کل استان مرکزی از سد کمال صالح استان 03/12/27
- برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی دستگاههای نظارتی استان مرکزی 03/10/30
- پیگیری جمعآوری سگهای ولگرد در بازرسی کل استان مرکزی/تذکر به دستگاههای مسئول 03/10/30
- حل مشکل مدیریت میدان میوه و ترهبار اراک پس از چندین سال با ورود بازرسی کل استان 03/10/01
بازرس کل استان مرکزی: رضایت مندی بیماران مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است
جلسه رسیدگی به مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان مرکزی از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه به میزبانی بازرسی کل استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مرکزی، با توجه به افزایش قابل توجه مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه (بیمههای پایه و تکمیلی) و با توجه به جهش هزینههای تولید و ارائه خدمت در حوزه درمان که منجر به بروز چالشهای جدی در تأمین هزینههای مراکز مذکور بهویژه در حوزه حقوق و دستمزد و همچنین تأمین دارو و لوازم و تجهیزات پزشکی مورد مصرف و در نهایت نارضایتیهای جدی کادر درمان و بیماران گردیده، جلسه ای با حضور روسا و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی، مدیران کل بیمه تامین اجتماعی، سلامت، نمایندگان بیمه های خصوصی و تکمیلی، روسا و مدیران بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان و دستگاههای مرتبط در سالن جلسات بازرسیکل استان مرکزی برگزار شد.
محمد حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن تبیین موضوع و بیان آسیبهای ناشی از استمرار وضعیت نامطلوب فعلی، خواستار ارائه توضیح و هرگونه راهکار و پیشنهاد از سوی مدیران حاضر در جلسه گردید.
بازرسکل استان مرکزی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز درمانی استان، اظهار داشت: رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده، مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است.
در ادامه مدیران دانشگاهها و نمایندگان مراکز درمانی ضمن تشریح وضعیت فعلی، خواستار کاهش مطالبات به منظور فراهم شدن امکان تداوم ارائه خدمات بهتر به بیماران شدند.
در پایان این نشست، محمد حسین افضلی، بازرسکل استان مرکزی، بعد از بررسی چالشهای موجود با توجه به تأخیرهای سازمانهای بیمه گر در پرداخت مطالبات بیمهای مراکز درمانی، بر پرداخت و تسویه مطالبات این مراکز در مهلت تعیین شده تأکید کرد.
